Navýšení kapacity odstavných ploch pro MHD a dálkové autobusy, nové zázemí pro řidiče, zvětšení manévrovacího prostoru pro autobusy a výrazně vyšší kapacita parkoviště osobních automobilů. Nezapomíná se ani na komfort cestujících. Dojde totiž také k výrazné modernizaci autobusových zastávek.
„Původně bylo zamýšleno, že se odkoupí a využijí prostory bývalého autobusového nádraží. Toto však nebylo možné provést, jelikož v rámci probíhajících jednání mezi městem Most a společností BUS.COM a.s., která je současným vlastníkem pozemků bývalého autobusového nádraží, nedošlo k cenové dohodě obou stran,“ vysvětluje k chystané investici náměstek primátora Marek Hrvol. To je důvod, proč město Most muselo zvolit jiné řešení. Jako nejefektivnější se ukázalo protažení plochy přednádražních prostor západním směrem podél silnice 1/13, kde tak vzniká příznivá plocha pro odstavování autobusů.
„Nyní je dokončena detailní studie proveditelnosti. Na tuto studii bude následně navazovat zpracování projektu potřebného pro získání stavebního povolení. Výhledově by měla rekonstrukce probíhat kolem roku 2023,“ upřesňuje náměstek. Město Most předpokládá, že na provedení rekonstrukce přednádražních prostor získá prostředky v rámci dotace ITI Ústecko – chomutovské aglomerace z příštího programovacího období 2021 – 2027.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV