„Toto opatření by velmi výrazně zasáhlo do dopravy ve městě a zkomplikovalo by to lidem cestování. Například od Ostravy by bylo možné dostat se jen po dálnici nebo přes sousední Rychvald. Daní za to je ale houkání vlaků ve dne v noci, protože strojvůdci tak varují řidiče i chodce před každým přejezdem na projíždějící vlak. I když to není nic příjemného, věříme, že to všichni vydržíme. I kdyby to mělo zachránit jen jeden lidský život,“ uvedl Petr Sobek z odboru dopravy bohumínské radnice.
Železničáři usilovně pracují na náhradním technickém řešení. Ústřední stavědlo ovládalo celý provoz železničního uzlu od Dětmarovic po Ostravu, včetně 154 výhybek, kamer, zabezpečovacích zařízení, řízení provozu a návěstidel. Řídilo také sedm přejezdů na okolních tratích. Než bude signalizace opět fungovat, může trvat i dva měsíce.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV