Kromě nových tematických letáků a image materiálu v několika jazykových mutacích se mezi výstupy projektu řadí i propagační stany, které poslouží k propagaci značky Kladské pomezí na tradičních regionálních akcích. Pro tvorbu propagačních materiálů bude pořízen mapový podklad pro oblast Kladské pomezí a nová fotobanka nejen pro potřeby destinační společnosti. Dalšími výstupy bude dvanáct tématických bannerů a vlajek s logem Kladského pomezí, propagační předměty a v neposlední řadě bude zpracována i marketingová strategie, která bude navazovat na stávající strategii turistické oblasti Kladské pomezí. V závěru projektu bude uspořádána konference na téma „Historie vzniku názvu Kladské pomezí", která bude volným pokračováním dvoudenní poznávací cesty po Kladském pomezí.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mestonachod.cz