Náchod: Přípravy nové marketingové strategie Kladského pomezí míří do finále

27.03.2021 21:10 | Zprávy

V úterý 2. března 2021 proběhlo druhé a zároveň poslední veřejné projednávání nové marketingové strategie turistické oblasti Kladské pomezí na období 2021-2025, kterého se zúčastnili zástupci z řad samospráv, podnikatelů i neziskového sektoru.

Náchod: Přípravy nové marketingové strategie Kladského pomezí míří do finále
Foto: Náchod
Popisek: Náchod

Z důvodu přísných protiepidemických opatření se uskutečnilo formou videokonference. Z jednání vyplynuly již konkrétní výstupy, jakým směrem by se měl rozvoj cestovního ruchu v destinaci v následujících pěti letech ubírat.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

PhDr. Lubomír Zaorálek byl položen dotaz

Na kolik je pro vás téma bezpečnosti prioritou?

Jak byste k zajištění naší obrany a bezpečnosti přistupovali vy? Chápu dobře, že nejste pro navyšování výdajů na naši obranu? A jak se stavíte k pomoci Ukrajině a díváte se na to, kolik Ukrajinců tu je?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Frýdlant: Rekonstrukce sociálního zázemí v ZŠ Purkyňova zahájena

22:11 Frýdlant: Rekonstrukce sociálního zázemí v ZŠ Purkyňova zahájena

V areálu Základní školy Purkyňova byla zahájena dlouho očekávaná rekonstrukce sociálního zázemí, kte…