V úterky a čtvrtky se prodloužila provozní doba o hodinu. Součástí nového pracovního řádu zaměstnanců úřadu je i upravený etický kodex, který definuje jednání a přístup úředníků ke klientům a spolupracovníkům. Etický kodex je veřejnosti přístupný na internetových stránkách úřadu.
„Snažíme se zkvalitňovat služby a přístup zaměstnanců úřadu k občanům. Před zavedením nového pracovního řádu byl například pátek neúředním dnem. V dalších dnech se u řady odborů doba pro styk s veřejností lišila,“ vysvětlila tajemnice Městského úřadu Nový Jičín Jarmila Absolonová. Nyní je úřední doba od pondělí do pátku. Dopoledne vždy od 8 do 11 hodin, odpoledne každé pondělí a středu od 12 do 17 hodin, úterý a čtvrtek od 12 d 15 hodin a v pátek od 11,30 do 12 hodin.
„Zaměstnanci ovšem plní i jiné pracovní povinnosti jako jsou služební pochůzky, místní šetření, jednání mimo úřad. Proto nemusí občan konkrétního úředníka na pracovišti vždycky zastihnout. Vždy ho ale bude zastupovat nějaký kolega. Pokud občan trvá na jednání s konkrétním zaměstnancem, doporučila bych mu dopředu si schůzku s úředníkem domluvit telefonicky nebo e-mailem,“ dodala tajemnice úřadu.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV