Ale víte, že jejich náprava je velmi jednoduchá? Stačí objevenou závadu nahlásit Technickým službám města Olomouce, které se postarají o rychlé řešení. Nově k tomu slouží systém Hlášení závad, pro který jsme zřídili speciální microsite hlaseni.olomouc.eu.
„Hlášení závad fungovalo na webu technických služeb velmi pružně i v minulosti, ale chtěli jsme, aby tato možnost byla pro občany více viditelná. Proto jsme zřídili zvláštní webové stránky, na kterých mohou Olomoučané objevenou závadu jednoduše zadat do systému a následně i sledovat, jak postupuje její řešení,“ vysvětluje radní Miloš Tichý, který má zavádění systému Hlášení závad na starosti. A aby byl systém pro občany ještě dostupnější, objevila se speciální nová dlaždice odkazující na Hlášení závad také v mobilní aplikaci Moje Olomouc.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV