„Hlavním důvodem, proč jsme se pustili do digitalizace a systematizace zápisů komisí městských částí, je snaha zefektivnit a zrychlit jejich komunikaci s příslušnými odbory magistrátu. Jejich lepší spolupráce, efektivnější a operativnější řešení požadavků, zpětná vazba – to vše se v konečném důsledku projeví ve službě, kterou komise městských částí a úředníci města pro občany vykonávají,“ říká autor systému radní Miloslav Tichý.
Aplikace vznikla jako jednotný nástroj pro vnitřní komunikaci všech dvaceti sedmi komisí městských částí, magistrátu i jeho městských společností. Umožňuje vkládat zápisy, evidovat požadavky, stav jejich řešení a generovat docházku členů KMČ. K podnětům komisí je možné přikládat i dokumenty a fotografie. „Předsedové všech komisí už dlouho volali po zpřehlednění jednotlivých požadavků ze zápisů i stavu jejich plnění, a to vše nová aplikace poskytuje. Formuláře a šablony jsou jednotné a aplikace se tak stala úžasným komunikačním kanálem mezi jednotlivými komisemi, jejich členy a příslušnými odbory magistrátu,“ pochvaluje si nový systém Václav Kryl, předseda KMČ Řepčín. „Nová on-line aplikace nám přináší větší jistotu, že se žádostmi komise bude někdo zabývat a že nebude docházet k časovým prodlevám při jejich řešení. Díky ní je také mnohem snadnější ihned pozorovat stav projednávané záležitosti a její výsledek. Už během prvního měsíce fungování této aplikace jsem zaznamenal velký posun dopředu. Všichni jsme si jej vyzkoušeli a byli schopni se systému přizpůsobit a pracovat v něm,“ objasňuje Josef Kaštil, předseda KMČ Tabulový vrch.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV