„Pořízení elektronických kiosků je plně v duchu naší snahy zavést do praxe maximum prvků Smart City. Podstatné je, že se jedná o praktické řešení, které občanům usnadní vyhledávání potřebných informací,“ komentoval novinku náměstek primátora Matouš Pelikán. Práce s elektronickým kioskem je uživatelsky snadná. „Jedná se o jednoduché a intuitivní řešení, které by nikomu nemělo činit potíže při ovládání.“
Nahradit klasickou vývěsku kioskem bylo nutností také kvůli požadavkům ministerstva vnitra. „Podle zákona musí být kompletní úřední deska alespoň na jednom veřejně dostupném místě dostupná čtyřiadvacet hodin denně. Kdyby měla mít podobu vývěsky, byla by dlouhá šest set metrů,“ uvedl tajemník olomouckého magistrátu Jan Večeř.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV