„Podobu nové vozovky i chodníků hodně ovlivňuje kolejový svršek a jeho uložení v ulici Pekařská, na nějž ulice 8. května navazuje,“ vysvětlil radním předseda komise Michal Giacintov. Podle něj existuje mnoho požadavků a variant na případné změny od laických po radikální. Některé jsou i tři roky staré. Vyhovět jim ale není možné kvůli trakčnímu vedení, kolejišti, výšce soklů budov a dalším technickým omezením. Komise radním navrhla vypustit některá podélná parkovací stání, zrušení obrubníků a srovnání povrchu do jedné roviny ale možné není. Důvodem je nivelace kolejí a odtokové poměry.
Primátor Mirek Žbánek navrhnul zrušit podélné stání před hotelem Národní dům a ke změnám se připojil i náměstek Matouš Pelikán. „Myslím, že by bylo vhodné zrušit parkovací stání především v místě přechodu pro chodce mezi poliklinikou a náměstím Národních hrdinů, kde je největší koncentrace lidí,“ prohlásil náměstek Pelikán. Radní se také shodli na tom, že je nutné rozšířit chodníky v okolí kostela sv. Mořice.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: PV
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Další články z rubriky

7:33 Žatec: Město uvolnilo peníze na zajištění střechy sladovny Dreherova pivovaru
Schválením rozpočtového opatření ve výši 15 milionů korun rozhodli žatečtí zastupitelé o financování…
- 20:36 Karlovy Vary: Primátorka města přijala norského Chargé d´affaires
- 16:26 Plzeň: Festival Summer Circus oživí město
- 11:28 Děčín: Nejen nové toalety zvyšují komfort cyklistů
- 7:13 Turnov: Město nabízí pronájem prostor pro ordinaci
- 22:31 Hradec Králové: Stavbaři přes léto zamíří na hradecká sportoviště