Olomouc má bronz za turistickou kampaň

16.04.2021 12:03 | Zprávy

I v nelehkých dobách a s malým rozpočtem je možné připravit dobrou kampaň na podporu turismu. Slogan „...to musíte“ si vysloužil celorepublikový bronz. Odborná porota Velké ceny cestovního ruchu včera přisoudila olomoucké kampani třetí místo.

Olomouc má bronz za turistickou kampaň
Foto: olomouc.cz
Popisek: Olomoucká radnice

Vyhlášení výsledků se konalo v rámci odborné celostátní konference o cestovním ruchu pořádané za podpory agentury CzechTourism. „Oproti prvním Karlovým Varům, které investovaly do kampaně padesát milionů korun, jsme ve dvou měsících první vlny covidu vymysleli kampaň pro české turisty a mohli do ní investovat řádově jen stovky tisíc. K tomu jsme nakoupili turistické karty Olomouc Region Card jako pobídku pro pobyt na více než dva dny v olomouckých ubytovacích zařízeních, kdy nás na podzim podpořil i Olomoucký kraj,“ uvedla náměstkyně primátora Markéta Záleská, do jejíž gesce cestovní ruch spadá.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Kde chcete vzít na slibované navýšení platů o 10.000?

A proč jste platy nezvedaly více, když jste mohli? Ostatně vy sama jste byla ministryně. A nehrozí, že když se tak zvedne plat (ne že by se mi to nelíbilo, ale že pak dojde k masivnímu propouštění, protože firmy nebudou moci lidi zaplatit? A co by mě také zajímalo, jestli byste šly znovu do vlády s ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Litoměřice: Úspěšní mladí basketbalisté přijali pozvání na radnici

16:28 Litoměřice: Úspěšní mladí basketbalisté přijali pozvání na radnici

Obrovský úspěch se povedl mladým litoměřickým basketbalistům U14 na 32. ročníku prestižního mezináro…