Do tramvajové trati na frýdlantských mostech je v těchto dnech aplikována moderní technologie na tlumení hluku a vibrací. Pracovníci umísťují mezi kolejnice kolejové absorbéry hluku s funkcí retence vody Brens. Absorbéry jsou vyrobeny pouze z recyklovaných materiálů z automobilního průmyslu, a to z recyklované pryže ze starých pneumatik a z recyklovaných syntetických a technických textilií používaných v autech. Tyto bezodpadové výrobky naplňují kritéria uzavřené ekonomiky a využívají dosud nezpracovávaný technologický a průmyslový syntetický odpad.
Přípravné práce začaly již v minulém týdnu, od pátku 4. srpna probíhají montážní práce na osazení kolejí absorbéry hluku, které budou později doplněny vegetačním povrchem. Aby byla tramvajová doprava co nejméně omezena, pracovníci budou montovat absorbéry ve večerních a nočních hodinách, od 21 hodin do čtvrté hodiny ranní. Nejdříve bude osazena pravá kolej ve směru k náměstí Republiky, od 14. srpna pak druhá kolej. Vegetační povrch přibude v poslední etapě od 17. do 27. srpna.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: PV
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Další články z rubriky

22:31 Hradec Králové: Stavbaři přes léto zamíří na hradecká sportoviště
Letní období každoročně vyzývá nejenom k rekonstrukcím školních budov, ale také sportovišť a sportov…
- 19:28 Litoměřice: Startovací byty v Želetické ulici nabízejí šanci na samostatné bydlení
- 16:26 Jihlava: Rozkoš bez rizika otestovala na festivalu 83 zájemců
- 13:34 Olomouc: Město opravuje lesní mosty
- 10:34 Hustopeče: Rekonstrukce kuchyně ZŠ Komenského
- 7:46 Vsetín: V sobotu začne demolice lávky na Bobrkách