Jednoznačně nejnavštěvovanějším vozidlem u stánku DPO na veletrhu Czech Raildays byla tramvaj Stadler nOVA. Dopravní podnik ale představil i nový parciální trolejbus, elektrominibus a elektrobus Ekova Electron.
Průměrné stáří vozového parku DPO je přibližně 15 let, přičemž pouze u tramvají je to 23 let. Jen v roce 2018 se touto obnovou sníží průměrné stáří u tramvají i trolejbusů o tři roky. Ostravská MHD bude od roku 2020 jezdit bez dieselový autobusů a díky výrazné obměně vozového parku se zřejmě stane nejmodernějším dopravním podnikem v České republice.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV