Dům městských služeb se bude nacházet na Černé louce a nabídne příjemné prostředí pro občany, kteří sem přijdou vyřizovat své záležitosti, i moderní administrativní prostory pro zaměstnance. Jeho podoba vzejde z architektonické soutěže, kterou připravuje Městský ateliér prostorového plánování a architektury (MAPPA).
Nová správní budova ve svých prostorách soustředí dva důležité odbory Magistrátu města Ostravy. Odbor vnitřních věcí zajišťující vydávání občanských průkazů a cestovních dokladů, kdy předpokládáme, že v nové budově obslouží až 70 tisíc klientů ročně. Svá pracoviště v ní najde přibližně 40 zaměstnanců tohoto odboru. Druhým do nové budovy situovaným odborem je pak odbor dopravně správních činností, pod který spadá evidence vozidel či vydávání řidičských průkazů. Lze přiblížit, že do konce roku bylo v rámci naší obce s rozšířenou působností evidováno 224 223 provozovaných vozidel a 172 155 řidičů. Loni se na přepážky evidence řidičů a evidence vozidel dostavilo více jak 110 000 občanů k vyřízení svých záležitostí a bylo provedeno více než 6000 testů z odborné způsobilosti k získávání a zdokonalování odborné způsobilosti k řízení motorových vozidel a více než 12 000 jízd.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV