Celkem 1 626 metrů tramvajové tratě v úseku mezi křižovatkami s ul. 17. listopadu a ul. Martinovskou prošlo změnou konstrukce z klasického kolejového roštu na moderní systém pevné jízdní dráhy. Ta zajistí Porubanům snížení hluku a vibrací z provozu tramvají.
Dopravní podnik Ostrava (DPO) úsek zatravnil a zrekonstruoval i nástupiště tří tramvajových zastávek: Telekomunikační škola, Poruba vozovna a VŠB-TUO, směr centrum. Modernizace za 236 mil. korun, největší letošní investice DPO do infrastruktury, intenzivně probíhala po celé letní prázdniny tak, aby trať byla se zahájením školního roku zprovozněna.
V modernizovaném úseku tratě je od 1. září ukončena tramvajová výluka. S ohledem na drobné dokončovací práce potrvá omezení silničního provozu až do poloviny září, kromě křižovatky Opavská-Sokolovská-Porubská, která již bude průjezdná. Do konce měsíce září by měla být stavba dokončena kompletně, včetně vybavení zastávek. Stavba je spolufinancována z Operačního programu Doprava EU ve výši 85 % uznatelných nákladů.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV