„Stávalo se i to, že některý prodejce ráno přišel a vyčerpal pořadová čísla na celý den. Ostatní klienti tak museli dlouho čekat, či přijet jiný den. Proto jsme se rozhodli vyčlenit dvě až tři přepážky, podle kapacity oddělení a potřeb klientů, speciálně na hromadná podání, tedy pro toho, kdo má pět a více žádostí. Nejedná se však výhradně o registraci vozidel, nýbrž o veškeré podané žádosti, jejichž počet bude vyšší nežli pět. Ostatní klienti tak budou odbavováni plynuleji,“ řekla vedoucí oddělení registru vozidel pardubické radnice Kristýna Vojáčková.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV