Pro odlehčení lokální dopravy je nutné, aby pokud možno rovinaté páteřní trasy spojovaly centrum města, sídliště, školy, sportoviště, průmyslovou zónu a autobusové nádraží.
„Musíme přihlížet k bezpečnosti cyklistů a dopřát jim bezpečný přejezd městem i dojíždění do města z místních částí, a to stanovením režimu na vozovkách přehledným značením, piktogramy, zaváděním cyklo pruhů, protisměrných proudů pro cyklisty v jednosměrkách či povolení smíšených chodníků při zachování preference chodců,“ uvedl místostarosta Zdeněk Jaroš. „Cílem je systematické rozšíření cyklo dopravy ve městě, koordinace správy a údržby sítě cyklistických tras a zvýšení bezpečnosti pro cyklisty, a to se zachováním rovnováhy mezi jednotlivými druhy dopravy,“ doplnil místostarosta. Po zmapování vybraných komunikací vznikla koncepce cyklistické infrastruktury v Pelhřimově.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV