Písek: Prováděcí marketingový plán cestovního ruchu 2012 - 2014

01.07.2012 12:41 | Zprávy

Město Písek předkládá k vyjádření široké odborné veřejnosti Prováděcí marketingový plán cestovního ruchu na období 2012 – 2014.

Písek: Prováděcí marketingový plán cestovního ruchu 2012 - 2014
Foto: Archiv
Popisek: Město Písek

Tento marketingový plán respektuje význam destinace v rámci jihočeské i republikové nabídky cestovního ruchu a je vytvořen v kontextu Strategického plánu rozvoje cestovního ruchu města Písku do roku 2020 a jeho strategických cílů. Jsou zde vytyčena hlavní marketingová top témata na období 2012 – 2014, způsob a podpora prodeje destinace, PR a komunikace, městské top akce a významné aktivity v rámci cestovního ruchu.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: mesto-pisek.cz

Mgr. Martin Kupka byl položen dotaz

Svoboda

Kde byla vaše obhajoba svobody, konkrétně slova, když jste vypínali weby nebo útočili na ty, co kritizovali třeba vaši vládu, minimálně jste o nich mluvili dost nelichotivě. A co třeba teprve Foltýn a celý ten váš boj proti ,,dezinformacím?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Olomouc: Výtěžek z Radničního punče pomůže dětem s poruchou autistického spektra

22:09 Olomouc: Výtěžek z Radničního punče pomůže dětem s poruchou autistického spektra

Tradiční prodej dobročinného Radničního punče letos vynesl přes 32 tisíc korun.