Písek: Prováděcí marketingový plán cestovního ruchu 2012 - 2014

01.07.2012 12:41 | Zprávy

Město Písek předkládá k vyjádření široké odborné veřejnosti Prováděcí marketingový plán cestovního ruchu na období 2012 – 2014.

Písek: Prováděcí marketingový plán cestovního ruchu 2012 - 2014
Foto: Archiv
Popisek: Město Písek

Tento marketingový plán respektuje význam destinace v rámci jihočeské i republikové nabídky cestovního ruchu a je vytvořen v kontextu Strategického plánu rozvoje cestovního ruchu města Písku do roku 2020 a jeho strategických cílů. Jsou zde vytyčena hlavní marketingová top témata na období 2012 – 2014, způsob a podpora prodeje destinace, PR a komunikace, městské top akce a významné aktivity v rámci cestovního ruchu.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: mesto-pisek.cz

Mgr. Jana Zwyrtek Hamplová byl položen dotaz

Foltýn

Dobrý den, moc to nechápu, to že Foltýna platila armáda vám sdělil Fiala? Proč by to dělala? A i kdyby to dělala nebylo by to vlastně prašť jako uhoď, protože armádu platí vláda potažmo vlastně my? A budete se dál pídit po tom, kdo byl vlastně jeho nadřízený? Docela dost by mě to zajímalo.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Zlín: Hřbitovy budou na Dušičky připravené, DSZO posílí spoje

22:09 Zlín: Hřbitovy budou na Dušičky připravené, DSZO posílí spoje

Hřbitovy ve správě městské společnosti Pohřebnictví Zlín se chystají na Památku zesnulých. V letošní…