Plzeň: Městské dopravní podniky mají novou edukační kampaň

04.11.2021 16:43 | Tisková zpráva
autor: PV

Plzeňské městské dopravní podniky představily originální zpracování Desatera skvělého cestujícího, tedy zásad a pravidel chování v prostředcích městské hromadné dopravy (MHD). Jak správně cestovat, ukazuje lidem Karkulka, Smolíček nebo Bystrozraký.

Plzeň: Městské dopravní podniky mají novou edukační kampaň
Foto: plzen.eu
Popisek: Plzeňská radnice

Primárně jsou vtipné ilustrace připraveny pro děti, ponaučení z nich si ale mohou vzít i dospělí. V takzvaném Desateru se objevuje deset klasických pohádek a deset nešvarů, se kterými se mohou lidé při cestování ve vozech MHD setkat. Právě v tramvajích, trolejbusech a autobusech najdou cestující všechny vtipné ilustrace, postupně je plzeňský dopravní podnik zveřejňuje i na svém facebookovém profilu PMDP, a. s (ZDE).

kampaň

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

Ing. Vojtěch Munzar byl položen dotaz

Šedá ekonomika

Jak jste s šedou ekonomikou bojovali vy nebo to nepovažujete za něco, co je třeba řešit? A k tomu komplikování života podnikatelů, nemyslíte, že hlavně pro ty menší podnikatele byla dost rána pod pás, když jste jim zrovna Vy zvýšili odvody, a to dost drasticky? Podpoříte teď ANO, které je chce sníži...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ústí nad Labem: Město dostalo předčasný vánoční dárek

16:21 Ústí nad Labem: Město dostalo předčasný vánoční dárek

Ústí nad Labem bylo mimořádně úspěšné v žádosti o grant od Evropské komise.