Pozitivně vnímají své město také místní. Vidí však prostor pro zlepšení především v oblasti bezpečnosti a čistoty města. Z destinace, kam v minulosti dvě třetiny návštěvníků mířily ze zahraničí, se Plzeň v posledních letech stala místem, kam cestuje stále více Čechů. Ubyli hosté z Asie, postupně je nahrazují turisté z okolních zemí, Itálie nebo Španělska. Mění se nejen skladba návštěvníků, ale i jejich chování. Místo dlouhodobého plánování se rozhodují spíše na poslední chvíli.
„Cestovní ruch se v posledních třech letech zásadně proměnil. Plzeň na to včas zareagovala tím, že více svých marketingových aktivit zaměřuje na domácí trh. Abychom byli schopni ještě lépe reagovat na tyto změny, potřebujeme vědět, jací návštěvníci do Plzně jezdí, co od návštěvy očekávají, jak jsou s místní turistickou nabídkou a službami spokojeni a kde vidí prostor pro zlepšení. Stejně tak je důležité vědět, jak turistickou nabídku a kvalitu služeb hodnotí místní, tedy Plzeňané. Jsou to právě oni, kdo se výrazně podílejí na budování dobrého jména našeho města,“ řekla náměstkyně primátora města Plzně Lucie Kantorová, do jejíž gesce spadá také oblast turistického ruchu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV