„Přínos Západního okruhu vnímám jako jednoznačně pozitivní. Největší pokles intenzit nastal na Karlovarské třídě v úseku Otýlie Beníškové – Lidická, a to o více jak 7200 vozidel za den, což je pokles o 13 procent. Doprava dále poklesla například na Lidické, Domažlické či Skvrňanské a v sadech Pětatřicátníků. Naopak nárůst počtu automobilů se nejvíce projevil na komunikaci Studentská, v menší míře pak třeba ve Folmavské nebo Radčické ulici,“ přiblížil náměstek primátora pro oblast dopravy a životního prostředí Aleš Tolar s tím, že na jaře letošního roku by se měly průzkumy aktualizovat a do budoucna by mohly být na okruhu instalovány stálé automatické sčítače.
Změny v dopravním zatížení po otevření okruhu umožnily regulovat i semafory, tedy například prodloužit zelenou pro chodce na přechodech u hlavní pošty a na Palackého náměstí v centru metropole. Větší úpravy zahrnující i změny řazení v jízdních pruzích proběhly v křižovatce Gerská – Studentská.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV