„Čeká nás bouřlivá investiční výstavba a to samozřejmě ovlivní dopravu. Proto potřebujeme posílit koordinační prvek. Chceme tím zabránit například tomu, aby se dostaly do kolize objízdné trasy pro jednu stavbu s objízdnými trasami jiných staveb, aby v jeden moment byly opravovány dva klíčové úseky, které pak způsobí kolaps některé lokality a podobně,“ uvedl náměstek primátora pro oblast dopravy a životního prostředí Michal Vozobule.
SUPERDIO a pro něj určený koordinátor bude shromažďovat informace ke všem připravovaným stavbám na území města Plzně, době jejich realizace, zahrne investiční plány všech veřejných investorů, tedy především státu, Plzeňského kraje, ale také městského odboru investic, Vodárny Plzeň a Správy veřejného statku města Plzně. Současně bude nadále fungovat koordinační skupina, která se bude ve spolupráci s projektantem podílet na navrhování efektivních objízdných tras. Poprvé si nechala krajská metropole SUPERDIO zpracovat v roce 2016.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV