Otevřená radnice, to není jen včasné zveřejňování všech důležitých dokumentů, vstřícná komunikace a vydávání stanovisek či rozhodnutí, ale zejména pomoc v nelehkých situacích. „Popudem k obnovení funkce ombudsmana vedla i snaha o možnost méně formálního řešení problémů občanů městské části,“ uvádí starostka městské části Praha 5 Renata Zajíčková.
Kdy je možné služeb ombudsmana využít? „Jde zejména o případy, kdy se občané obávají, že ze strany úřadu došlo k pochybení, nebo nejsou spokojeni s jednáním úředníků. Mým úkolem je pak zjistit, zda skutečně došlo k nějaké chybě a následně učinit vhodné kroky a opatření, aby se již podobná situace neopakovala,“ vysvětluje ombudsman Prahy 5 Jiří Vejmelka.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV