Dohromady 131 soutěžících sestavilo 36 týmů. Zastoupeny byly odbory Ochrany přírody, Strategických investic, Technické vybavenosti, Rozvoje a financování dopravy, Územního rozvoje a Stavebního řádu. Zapojili se i zaměstnanci z řad městských organizací jako DPP, a.s., TSK, a.s. nebo Městská policie. Cílem je motivovat zaměstnance k využívání aktivní dopravy, utužování vztahů v kolektivu a také nabytí zkušeností z pohybu po městě pěšky nebo na kole.
„Žijeme v jednadvacátém století a ekologické způsoby dopravy budou do budoucna stále více nahrazovat například fosilní paliva. Pro některé lidi jde o praktický způsob přepravy, pro jiné je to už dnes doslova životní styl. Lidé se nechtějí projet na kole pouze o víkendu, ale chápou cyklodopravu jako reálný způsob, jak se každý den dostat do práce a zpět. Praha proto počítá do budoucna i s posílením cyklistické infrastruktury,“ řekl náměstek primátorky pro dopravu Petr Dolínek.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV