„Nový kupon si koupilo už více než 160 tisíc cestujících, což je dvojnásobný počet oproti minulý letům. Je to úspěch a je to pozitivní přínos pro všechny Pražany. Pokud více Pražanů využije pro své cesty pražskou hromadnou dopravu, projeví se to na řadě dalších faktorů. Jsem rád, že už prvních několik měsíců prokázalo, že jsme se rozhodli správně,“ řekl Petr Dolínek na dnešní tiskové konferenci.
Generální ředitel Dopravního podniku hlavního města Prahy (DPP) Jaroslav Ďuriš představil konkrétní čísla týkající se prodeje zlevněných ročních jízdných a celkový výsledek tržeb za časové kupony. „Za leden až srpen letošního roku si roční kupony koupilo 163 018 lidí, tedy více než dvojnásobek, než ve stejném období roku 2014. Rovněž ekonomický výsledek je zatím kladný, protože celkové tržby za prodej jízdného oproti loňsku asi o 1,6 procenta vzrostly. Tento výsledek však bude možné porovnat až za delší časové období. Je však jasné, že počet cestujících roste. V listopadu při dopravním průzkumu zjistíme přesná čísla, ale například nová část trasy A pražského metra je mnohem vytíženější, než předpokládaly plány,“ uvedl J. Ďuriš.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV