Cílem prezentace, na níž spolupracují Prague City Tourism (Pražská informační služba) a Prague Convention Bureau, je získat nákupčí pro uspořádání velkých prestižních akcí v hlavním městě, a tím ještě vylepšit současnou pozici Prahy v TOP 10 nejvyhledávanějších evropských destinací pro incentivní a kongresovou turistiku. V rámci doprovodného programu uspořádala Praha ve středu 20. května na stánku koktejl pro obchodní partnery, kde atraktivitu města prezentovala ředitelka Prague City Tourism Nora Dolanská.
Praha na veletrhu ukazuje velmi vysokou úroveň všech součástí, z nichž se kongresový průmysl skládá. Dokládá to i devět spoluvystavovatelů - od hotelů přes organizátory širokého spektra akcí až po konferenční prostory - kteří se ve společné expozici Prahy také prezentují: AIM Group International, Holiday Inn Prague Congress Centre, Hotel Yasmin, IntenContinental Prague, Le Hotels Group, Kongresové centrum Praha, Palác Žofín, Senator Meetings & Incentives a Vienna International Hotels & Resorts Czech Republic. Partnery Prahy na veletrhu jsou AV Media a Zátiší Catering.
Nora Dolanská, ředitelka Prague City Tourism, k výsledkům prezentace uvedla: „Vůbec první účastí Prahy se samostatnou expozicí na IMEXu reagujeme na současné trendy veletrhů specializovaných na kongresovou turistiku. Na nich se totiž vedle příslušné země často představuje i konkrétní destinace. Stejně tak jako Českou republiku a Prahu jsme na IMEXu mohli vidět například Francii a Paříž, Španělsko a Madrid, Velkou Británii a Londýn či Německo a Berlín. Městská destinace je výrazem sílící poptávky po konkretizaci kongresové a incentivní turistiky. Jsme velmi rádi, že v této silné konkurenci byla prezentace Prahy úspěšná: ohlasy návštěvníků vypovídají o tom, že stánek se velmi líbil. Konkurence v oblasti cestovního ruchu se v poslední dekádě zmnohonásobila. Dnes už se za školeními, týmovými či incentivními akcemi nejezdí pouze do tradičních zemí, ale na významu získávají nové destinace – mimo jiné i díky nárůstu letecké dopravy a stále lepšímu vlakovému i autobusovému spojení. Chce-li Praha jako vyhledávaná tradiční destinace v srdci Evropy na tomto konkurenčním trhu uspět a dostat se ještě výše na žebříčku Mezinárodní kongresové a konferenční asociace ICCA, musí se více zviditelňovat, pracovat na svém renomé a zájemcům o kongresovou a incentivní turistiku cíleně nabízet konkrétní atraktivní možnosti. Právě veletrh IMEX je k tomu ideální příležitostí.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV