„Cílem novelizace je omezit ty formy reklamy, které výrazně zasahují a ovlivňují podobu veřejných prostranství a taktéž rozšířit území působnost tohoto nařízení,“ uvedl radní hl. m. Prahy Lukáš Manhart s tím, že nově nařízení zavádí zákaz reklamy prostřednictvím různých převleků, které mají na sobě postávající či pohybující se osoby a propagují tak služby či zboží.
Novelizace se dotýká především šíření reklamy pomocí plachet a převěsů. Reklamu bude nově možné reklamy umísťovat na plachty a převěsy pouze v případech, že se tyto nacházejí na stavebním lešení, stojícím na přiléhající komunikaci po dobu provádění stavebních prací na objektu. Reklama zároveň ani v těchto případech nebude moci přesahovat 20 % celkové plochy plachty či převěsu, přičemž na zbytku plochy musí být zobrazen objekt, jenž je plachtou zakryt. „Jiné případy šíření reklamy pomocí uvedených plachet či převěsů, například upevněných přímo na budově pomocí horolezecké techniky, bez lešení umístěném na komunikaci, nebudou i nadále přípustné,“ zdůraznil radní Manhart.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Magistrát hl.m. Prahy