Cesta k dnešnímu dni byla dlouhá a složitá. „Už v roce 1991 byly provedeny první studie vedení dálnice D47, tedy dnešní D1. V roce 1998 poslali zastupitelé dopis ministru dopravy s urgencí, aby stavba dálnice byla co nejdříve zahájena, neboť město trápí katastrofální dopravní situace. Ministr tehdy přislíbil zahájení stavby v roce 2002,“ vzpomněl vedoucí odboru rozvoje přerovského magistrátu Pavel Gala. Také generální ředitel Ředitelství silnic a dálnic Radek Mátl konstatoval, že příprava stavby byla extrémně složitá a řadí se k těm nejkomplikovanějším, se kterými se setkal.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV