Nově ji na doporučení pracovní skupiny Trutnov bez překážek zavedl Městský úřad Trutnov, který nadále zkvalitňuje a rozšiřuje služby poskytované klientům. Tichá linka má ulehčit komunikaci s úředníky osobám se sluchovým nebo kombinovaným postižením. „Klient s takovým postižením nemůže využít klasický hovor po telefonu a při osobní návštěvě se také dorozumí velmi obtížně. Díky podpoře on-line tlumočníků či přepisovatelů, kteří jsou k dispozici při telefonickém kontaktu i při samotné návštěvě úřadu, je tato bariéra odstraněna. Klienta služba nic nestojí, ale nesmírně mu usnadní jednání s úřadem,“ popisuje novinku starosta Michal Rosa, který vznik pracovní skupiny Trutnov bez překážek inicioval.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV