Asociace turistických informačních center zajistila ve spolupráci s agenturou CzechTourism rozsáhlé ověření kvality nabízených služeb, tzv. Mystery shopping, u všech zapojených TIC v rámci celé republiky. Vyškolený mystery shopper hodnotí infostředisko z pohledu běžného zákazníka. Hlavními sledovanými oblastmi jsou značení TIC a otevírací doba, exteriér TIC, první dojem zákazníka, interiér a vybavenost TIC, pracovník TIC a subjektivní dojmy zákazníka.
Půjdete volit do Senátu?Anketa
Informační středisko města Ústí nad Labem (Mírové náměstí 1/1, Palác Zdar) získalo při kontrole, která proběhla poslední červencový víkend, výborné hodnocení.
Pokud jste i vy se službami ústeckého infostřediska spokojeni, podpořte ho v anketě Oblíbené informační centrum roku 2022. Až do konce srpna 2022 můžete hlasovat na stránkách ZDE, kde ji partnersky zajišťuje Vydavatelství KAM po Česku, s. r. o.
Hlasovat můžete ZDE
Za vás hlas děkujeme a rádi vás v ústeckém infostředisku uvítáme třeba na jedné z nadcházejících cestovatelských přednášek (více informací ZDE).
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV