Přestavbu křižovatky začala radnice zvažovat poté, co musel být z legislativních důvodů zrušen původní přechod pro chodce. „Přechod v minulosti přetínal komunikaci III. třídy, která je v majetku Ředitelství silnic Zlínského kraje. Právě to jej nechalo zrušit s odůvodněním, že vzhledem k nadměrné délce 13,5 metru neodpovídal legislativě,“ vysvětlil starosta Jiří Růžička s tím, že toto místo je dopravně velmi frekventované, ale lidé zde zároveň potřebují přecházet k zastávce autobusů jedoucích směrem do průmyslového areálu.
Radnice proto nechala zpracovat komplexní projekční řešení celého prostoru, které myslí nejen na bezpečnost chodců, ale i cyklistů. Změní se tak i okolí zmíněné křižovatky, kde budou vybudovány dvě bezbariérové autobusové zastávky se zálivy, z nichž ta na pravé straně při cestě do centra města bude zastřešená. Stávající chodník nově povede až za objektem zastávky, tedy mimo nástupiště autobusu, a dočká se rozšíření a úprav tak, aby mohl sloužit současně chodcům i cyklistům.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV