Odborníci hledali variantu, která by co nejméně zkomplikovala dopravní situaci, řidiči se i přesto musí připravit na to, že provoz na Vsetíně nebude zcela plynulý. Měli by také dbát zvýšené pozornosti a dodržovat nové dopravní značení.
Investory stavby nové okružní křižovatky jsou Ředitelství silnic Zlínského kraje a město Vsetín. Krajská organizace přitom postaví silniční těleso, město pak okolní chodníky, veřejné osvětlení a podobně. Zahájení prací dodavatelskou společnost Swietelsky stavební s. r. o. je naplánováno na počátek července. Změny v dopravě by tedy měly následovat v dalších dnech.
Nejzásadnější bude změna provozu přes samotné staveniště „kruháče“ u Skláře, který bude od křižovatky U Růžičků směrem na Ohradu jednosměrný, a to po celou dobu stavby. Vozidla mířící do centra města z Ohrady či od Ústí budou muset využít objízdné trasy po silnici I/57 (po obchvatu) a sjet do města rampou u čerpací stanice Shell v Rokytnici, kde bude rychlost omezena na 50 kilometrů za hodinu. Zde dojde ke změně přednosti v jízdě, kdy hlavní silnice bude při nájezdu na most Pionýrů právě ze směru od zmíněné rampy. Řidiči jedoucí od Zlína a také od centra města do Rokytnice, resp. na Zlín, tedy budou muset dát přednost vozidlům sjíždějícím z rampy a mířícím do města. V rámci zklidnění provozu bude doprava od Valašského Meziříčí na Vsetín odkláněna dopravním značením už za Jablůnkou u odbočky na Hošťálkovou a Ratiboř, a to směrem na „starou cestu“. Objízdné trasy do Luhu a Jasenic povedou přes Horní město tak, aby nedocházelo k zácpám na ulicích Nádražní a Smetanova. Stejně tomu bude i opačným směrem.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV