Na podzim loňského roku si radnice nechala zpracovat odbornou analýzu stavu městské hromadné dopravy v návaznosti na požadavky občanů na zvýšení počtu jednotlivých spojů a lepší dopravní obslužnost jednotlivých městských částí. Aplikací výsledků analýzy do praxe bude vznik nového systému MHD, který by měl přinést výrazné zvýšení komfortu cestování po městě.
„Největší vsetínská sídliště, tedy Trávníky, Rybníky, Rokytnice, Sychrov, Ohrada a Luh (včetně areálu bývalé Zbrojovky – pozn. red.) budou dle dosavadního návrhu obslouženy páteřními linkami, kde budou autobusy v době dopravní špičky jezdit v intervalech 15 minut. Navíc některé z nich budou mít v určitých časech (při zahájení pracovních směn – pozn. red.) interval dokonce jen 10 minut. Mimo dopravní špičky bude interval jednotlivých spojů 30 minut. Drtivá většina spojů těchto linek se v jeden čas „sjede“ na autobusovém nádraží, kde bude dostatečný čas na přestupy,“ vysvětlil dopravní inženýr Miroslav Fusek.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV