Důvody, proč kontaktní pracoviště nezvládaly nápor motoristů, byly dva. Dlouhodobě totiž roste počet žádostí, které registry vozidel i řidičů vyřizují. Město na tuto situaci léta nijak nereagovalo, přesto, že se čekací doby neustále prodlužovaly. Před dvěma lety pak registr vozidel v celé republice doslova zkolaboval kvůli chybám v novém informačním systému od ministerstva dopravy a nejcitelněji to zasáhlo Prahu, kde se registrací provádí nejvíce.
Současná městská rada situaci začala řešit záhy po svém zvolení do čela města. V loňském roce schválila zvýšení počtu zaměstnanců pro příslušný Odbor dopravněsprávních agend magistrátu k posílení počtu úředníků na přepážkách. „Cíl byl jasný, odbourat fronty, které všechny tak rozčilují,“ říká primátor Prahy Tomáš Hudeček.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Magistrát hl.m. Prahy