Toto plně automatické pracoviště se podílí na výrobě kabin, kapot, pneubloků, chladičů, nádrží a dalších kovových komponent lokomotiv a speciálních traťových vozidel. Laserové centrum je vybaveno řezacím strojem Fiber Laser FCL 4020 pro řezání z kovových desek o rozměru 2 x 4 metry. Stroj je vybaven lineárními pohony a optickým vláknem pro řezání oceli o síle až 20 mm, nerezové oceli, hliníku, mědi, mosazi a pozinku.
„Vybudovali jsme pracoviště s nejmodernější technologií, které zrychlí výrobu a zvýší kvalitu našich kolejových vozidel. Díky investici bezmála 14 milionů korun je nyní výroba efektivnější a navíc se značně zlepšilo pracovní prostředí pro naše zaměstnance. Dokonalá přesnost výpalků usnadní následné výrobní operace – ohýbání, sváření, broušení a lakování,“ uvedl Josef Bárta, předseda představenstva a generální ředitel CZ LOKO.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV