Odstraněním stavby železobetonového skeletu včetně jeho suterénu a základových konstrukcí vznikne kráter o rozměrech téměř fotbalového hřiště a hloubce šest až osm metrů. „Z toho důvodu je nyní do prostoru kolem objektu navážena certifikovaná zemina, která bude následně použita pro zasypání a vyrovnání řečeného kráteru. Tedy současný, dočasný obtěžující ruch na pozemcích kolem torza je přípravnou fází na již samotné a léta požadované odstranění železobetonového skeletu,“ vysvětlil Oldřich Hlaváček z Odboru právního magistrátu.
Přestože zastupitelé vyčlenili na odstranění „torza“ částku 25 milionů korun, není jisté, že práce budou stát tolik. „Předpokládám, že díky veřejné soutěži této zakázky se dostaneme na nižší částku,“ sdělil radní František Pilka.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: PV
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Další články z rubriky

11:28 Děčín: Nejen nové toalety zvyšují komfort cyklistů
Město postupně instaluje ekologické kompostovací toalety podél frekventovaných cyklostezek: Čtyři na…
- 7:13 Turnov: Město nabízí pronájem prostor pro ordinaci
- 22:31 Hradec Králové: Stavbaři přes léto zamíří na hradecká sportoviště
- 19:28 Litoměřice: Startovací byty v Želetické ulici nabízejí šanci na samostatné bydlení
- 16:26 Jihlava: Rozkoš bez rizika otestovala na festivalu 83 zájemců
- 13:34 Olomouc: Město opravuje lesní mosty