„Z obyčejného típnutí cigarety se může stát hra ve formě veřejné ankety. Průhledné nádoby s anketní otázkou by měly kuřáky motivovat k uvědomělému odhazování nedopalků,“ představoval loni svůj návrh jeho autor Filip Kučera. Současná anketní otázka tak také naznačuje, jaké náklady má město s údržbou veřejných ploch od pohozeného smetí a za co by se mohly tyto peníze vynaložit účelněji.
Anketní otázka na anketním koši totiž zní: Zametání komunikací a chodníků stojí ročně 7 100 000 korun. Co byste za takové peníze pořídili raději? Opravu pěti kilometrů chodníků nebo sedm nových dětských hřišť?

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV