"Dopravní průzkumy nám umožňují přesně zmapovat využívání jednotlivých linek a spojů. To nám dává možnost přesunovat přepravní kapacity z míst menší poptávky po přepravě na linky a spoje, kde je naopak přepravní kapacita nedostatečná," řekl vedoucí dopravního úseku DSZO Pavel Nosálek.
Výsledky podrobného dubnového sčítání cestujících ukázaly, že k největšímu naplnění a někdy i vyčerpání přepravní kapacity dochází na páteřní trase I/49 mezi Zlínem a Malenovicemi, zvláště v dopolední době. DSZO bude na tuto skutečnost reagovat v nových jízdních řádech tak, že posílí dopravu na lince 10 (Jižní Svahy-Středová - Malenovice-Centro). V pracovních dnech bude tato linka posílena v čase od 8 do 13 hodin o 9 párů spojů.
Na poznatky ze zkušebního provozu, potvrzené průzkumem, bude DSZO reagovat v jízdních řádech linek 51 a 52. Z důvodu nízké poptávky ve večerních hodinách DSZO v novém jízdním řádu ukončí provoz těchto linek každý den už v 19.30 hodin. Odvoz zaměstnanců z odpolední směny do Lhotky a Chlumu zajistí v rámci integrované dopravy spoj příměstské autobusové linky společnosti Karel Housa - Housacar. Cestujícím budou v tomto spoji platit všechny jízdní doklady DSZO.
Nový spoj bude zařazen v pracovních dnech na žádost cestujících na linku 53 z Malenovic do Zlína. Bude odjíždět z Malenovic v 10.11 hodin.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Zlin.eu