„Po skončení pořadu jsme dostali mnoho telefonátů, zejména ze států Illinois, Texas, Michigan a Wisconsin. Ohlasy byly výborné,“ potvrdil John Honner, zakladatel a producent Czech-American TV.
Pořad o Zlínu se podařilo vyrobit také díky spotům, které americké televizní společnosti dodaly informační středisko radnice a také Centrála cestovního ruchu Východní Moravy, která se dlouhodobě stará o propagaci regionu jako turisticky velmi atraktivní lokality. Na pořad vysílaný v angličtině je možné se podívat přes odkaz http://www.catvusa.com/broadcast/october-12-2015/, kde bude umístěn ještě šest měsíců. „Je to skvělý nápad propagovat město tímto způsobem. Týmu Czech-American TV, zejména Johnu Honnerovi, za to velice děkuji,“ vzkázal primátor města Zlína Miroslav Adámek.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV