„Dříve bylo členění jednotlivých kategorií jiné, a tak měly krátké spoty větší šanci na úspěch. Letos se propagační filmy a spoty prakticky perou o jednu kategorii, ale o to pozitivnější je, že se adrenalinové podzemí dostalo do TOP 10 turistických filmů a spotů,“ komentuje účast v TourRegionFilm 2015 Jan Otruba.
První spot o adrenalinovém podzemí ve Znojmě spatřil světlo světa v roce 2014. Ukazuje krásu podzemních chodeb dvou ze tří unikátních adrenalinových tras, zpřístupněných v roce 2013. O pár měsíců později, na začátku roku 2015, vzniklo kratší třicetivteřinové video o adrenalinovém podzemí. Právě toto video nyní bojuje o prvenství v desítce vybraných filmových spotů propagujících zajímavé turistické cíle České republiky. A že nejde o první úspěch znojemských spotů na soutěžích, dokazuje fakt, že za posledních pět let získali bratři Otrubové za filmy točené pro Znojmo již deset ocenění z různých festivalů.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV