Nová úřední deska byla instalována před vchodem do Turistického informačního centra na ulici Obroková. „V rámci zkvalitňování služeb pro občany jsme se rozhodli pro pořízení digitální úřední desky, která má nespočet výhod. Tou nejzásadnější je bezesporu to, že je možné zde vyvěsit dokumenty bez omezení počtu stran či velikosti. Lze si tak dokumenty prohlédnout včetně všech příloh. Což kapacitně dosavadní papírová úřední deska neumožňovala. Pořízením digitální úřední desky chceme také z dlouhodobého pohledu uspořit provozní náklady, neboť již nebude potřeba vše jednorázově tisknout a následně skartovat,“ říká starosta města Znojma Jakub Malačka.
Digitální deska se ovládá dotykem, její obsluha je uživatelsky velmi intuitivní a přehledná. Procházení dokumentů je navrženo tak, aby bylo jednoduché i pro seniory. Díky možnosti přesunu ovládacích prvků do spodní části zařízení je přístupné i pro osoby s omezenou hybností. Každý zobrazený dokument je navíc vybaven unikátním QR kódem tak, aby jej bylo možné stáhnout do mobilu a třeba jej dále sdílet, ukládat nebo posílat emailem.
Jedná se o dotykové zařízení s velikostí displeje 55“. Umožňuje zvětšování textu, listování v dokumentech či vyhledávání. Noční režim umožňuje ve večerních hodinách automaticky přepnout zobrazení do méně svítivého módu. Přístroj má vlastní chladící systém, který zajišťuje jeho stálou teplotu a nepřetržitý provoz 24 hodin denně. Digitální úřední deska je v provedení antivandal, má bezpečnostní antireflexní sklo a hlídá ji kamerový systém.
Dodavatelem je společnost GROUP24 INNOVATIONS s.r.o. Pořizovací cena zařízení je 446 490 korun a zahrnuje dodání desky včetně řídícího softwaru, montáže, příslušenství, záručního a pozáručního servisu.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV