Z participujících škol se ozývá pozitivní ohlas. Stěžejní bod úspěchu je přikládán působení psychologa v rámci celého systému školy. Práci psychologa zhodnotil ředitel ZŠ na Václavském nám. Vladimír Pařízek: „Psycholog dochází do vyučování a sleduje žáky, kteří potřebují pomoc. Doporučuje nám vzdělávací opatření. Je taky dostupnější než psycholog v pedagogicko-psychologické poradně a poskytuje okamžitou intervenci,“ uvedl ředitel Pařízek.
Dle ředitelky ZŠ Mládeže Romany Loydové zvýšil projekt samotnou kvalitu školy v oblasti poradenství: „Stále častěji provádí psycholožka osobní intervenci, obracejí se na ni nejen žáci, ale i rodiče. Většina učitelů si její přítomnost ve škole pochvaluje a oceňují přínos v práci se třídou,“ chválí působení psycholožky ředitelka.
Dvojí práci měl psycholog v ZŠ a MŠ Pražská. V rámci MŠ se jednalo o dlouhodobou práci se zaměřením na problémy v chování a se zvládáním emocí, kdežto v ZŠ byla dlouhodobá práce věnována především poruchám učení, výchovným, rodinným a osobním problémům. Díky mapování vztahů ve třídách dokázal psycholog usnadnit práci pedagogům a působil tak preventivně, např. v problematice šikany.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV