Bývalý místopředseda KDU-ČSL Pavel Svobobda byl zvolen lídrem své strany pro volby do Evropského parlamentu. Napadlo ho tedy, že by se mohl také nějak mediálně zviditelnit. Ve svém komentáři nazvaném "Volby na prodej" se zamýšlí nad tím, co se dá před volbami koupit. Koupit lze podle něj všechno - od lídrů přes média až po průzkumy. Jeho komentář přitom cíleně útočí na hnutí ANO a jeho předsedu Andreje Babiše.
Pan Svoboda ve svém komentáři mimo jiné tvrdí: "Názor voliče především ovlivňuje politik přes média, která ovládá. Nedávná koupě skupiny Mafra (Mladá fronta, Lidové noviny, idnes...) Andrejem Babišem je toho klasickým příkladem. Obsah těchto médií začal ovlivňovat krátce po uzavření obchodu."

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: ANO