Na kampani mě nejvíc nabíjí ta obří podpora, se kterou se setkáváme v terénu. Člověk se ovšem dozví i ledacos, z čeho mrazí. Tady jeden příběh o naší zemi dnes, přímo od podporovatelky. V sobotu nás pozvala na kafe, čaj a horkou čokoládu majitelka kavárny v jednom městečku v Pardubickém kraji. Vyprávěla nám smutný příběh o EET.
Po zavedení EET si řádně pořídila pokladnu, tuším od O2, a přešla na elektronický režim. Snažila se dělat maximum pro to, aby vyhověla všem zákonným povinnostem. Bohužel její EET pokladna měla výpadek. Pár dní proto vydávala náhradní doklady.
Jestli přesáhla zákonný limit na opravu, nebo ne, nevím, když jsme u ní byli my, vše měla už dlouho opravené. Neušla ovšem pozornosti úřadů. Nějaký zákazník ji totiž nahlásil finanční správě, v domnění, že krátí daně.
Výsledkem bylo, že paní strávila hodinu a půl na výslechu od berňáku, kde měla obhájit oprávněnost výpadku. Vyplňovali tam s ní nějaký formulář pomocí metody přepisování wordovského dokumentu. Příznačné je, že ve formuláři pro ni byla vyhrazena kolonka "daňový subjekt".

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV