Hejtman Půta: Naším cílem nikdy nebylo a není vyasfaltovat zdejší krajinu

30.12.2015 5:30 | Zprávy

Které aleje zůstanou na Frýdlantsku zachovány, u kterých je nutné kácení a kolik stromů bude nově vysázených. To přiblíží občanům nově vydaná brožuru nazvaná Aleje. Tu v těchto dnech vydal Liberecký kraj a distribuuje ji do poštovních schránek obyvatel Frýdlantska.

Hejtman Půta: Naším cílem nikdy nebylo a není vyasfaltovat zdejší krajinu
Foto: archiv hejtmana
Popisek: hejtman Libereckého kraje Martin Půta (STAN)

Liberecký kraj připravuje ve spolupráci s polským partnerem projekt „Od zámku Frýdlant k zámku Czocha“, jehož smyslem je zvýšení návštěvnosti příhraničního regionu. Součástí projektu je i zlepšení stavu silnic II. a III. třídy Frýdlantského výběžku, které jsou v majetku kraje. To je hlavní důvod, proč se kraj aktivně věnuje problematice zachování tamních alejí a péči o ně.

Jsme si vědomi toho, že aleje jsou pro Frýdlantsko typickým prvkem. Chceme občanům podrobněji představit opravy komunikací a nutné úpravy stromořadí. Informační leták je má seznámit s tím, proč je rekonstrukce nutná, kolik stromů zůstane zachovaných a kolik jich je určených k pokácení. Naším cílem nikdy nebylo a není vyasfaltovat zdejší krajinu, ale zajistit bezpečnější provoz na stávajících silnicích a zlepšit dopravní dostupnost této části regionu,“vysvětluje hejtman Libereckého kraje Martin Půta.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

Článek obsahuje štítky

Frýdlant , kraj Liberecký , příroda , Půta , PV

autor: PV

MUDr. Zdeněk Hřib byl položen dotaz

Veřejná doprava

Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
style="min-height:300px;"> reklama
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Kubásek: Skutečné náklady ETS 2, které ministerstvo bagatelizuje

8:14 Kubásek: Skutečné náklady ETS 2, které ministerstvo bagatelizuje

Ministr Hladík bagatelizuje dopady ETS 2: tržní cena povolenek už se blíží dvojnásobku 45 €/t, soft …