Za tu dobu se vystřídalo již devět ministrů dopravy, osm generálních ředitelů Ředitelství silnic a dálnic a po pondělku i pět generálních ředitelů Českých drah.
Nehodnotím, v kterých případech odvolání a výměny byly oprávněné. Rád bych jen upozornil na tuto doslova strašlivou statistiku v oblasti dopravy, která destabilizuje celý systém a neprospívá nikomu a ničemu. A bohužel má přímý dopad i na nás v Jihočeském kraji. Dostavba dálnice D3, která měla být původně hotová v roce 2010 je stále v nedohlednu. Taktéž IV. železniční koridor, po kterém jsme měli jezdit zhruba už v letošním roce.
Bohužel, časté střídání ředitelů a ministrů se stalo jakýmsi českým trendem, a to nejen v oblasti dopravy, která však těmto statistikám s přehledem vládne.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Kraj-jihocesky.cz