Zákaz se vztahuje i na Spořilovskou a Jižní a Štěrboholskou spojku, tedy ty části vnitřního okruhu, které jsou v současnosti využívány jako náhrada za chybějící spojení vnějšího okruhu mezi D1 a Běchovicemi. Tato trasa vede obytnou zástavbou a je předmětem kritiky mnoha místních spolků a komunit.
„Postup Rady je pochopitelný a v zájmu Pražanů. Z dlouhodobého hlediska ale neřeší nic, pouze přesunuli kamiony ze Spořilova do středočeských obcí. Je třeba ale neustále připomínat to, že ta samá ČSSD a to samé ANO, které teď zakazují vjezd kamionům do Prahy, na vládní úrovni vyjmuly stavbu 511 z prioritních staveb a vytrvale odmítají její dostavení z národních zdrojů. To vedlo k tomu, že se dokončení této části Pražského okruhu odsunulo o několik let,“ dodává předseda pražské ODS Filip Humplík.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Další články z rubriky

22:31 Peštová (ANO): Blackouty nejsou strašení – jsou reálná hrozba. A tato vláda ji ignoruje
Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k možnosti dalších blackoutů.
- 21:02 Udženija (ODS): Pražští záchranáři patří mezi světovou špičku
- 19:03 Kolář (TOP 09): Svou kariéru založili na kritice EU a volání po její destrukci
- 18:02 Farský (STAN): Odhodlání, jaké v sobě mají Ukrajinci, ruské rakety nezdolají
- 17:03 Mašek (ANO): Makali jste celý život – a teď vás prostě oškubou
- 16:04 Senátor Fischer: Spolek Svatopluk a nedůvěra ve volby? Sedněte si do volební komise