Kolaja (Piráti): Zprostředkovatelé reklam toho o nás ví víc než babička

29.12.2021 10:29 | Ze sítí

Komentář na facebookovém profilu k šmírovací reklamě na internetu

Kolaja (Piráti): Zprostředkovatelé reklam toho o nás ví víc než babička
Foto: pirati.cz
Popisek: Marcel Kolaja

Jak je sakra možné, že se mi zobrazují reklamy přesně na to, co chci? Čtou mi snad myšlenky?

Otázky, nad kterými se určitě pozastavil téměř každý z nás. Myšlenky nám sice nečtou, ale dokáží je zatraceně dobře předpovídat. Zadavatelé a zprostředkovatelé reklam toho totiž o nás ví mnohem víc, než naše vlastní babička.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: PV

Bc. Hana Ančincová byl položen dotaz

Tou válkou proti nezisku myslíte neziskovky?

A nemyslíte, že redukce financí neziskovkám není na místě? Rozhodně tím nemyslím ti, co pomáhají potřebným, ale je tu spousta těch, co se třeba angažují politicky a ti by podle mě dotace fakt dostávat neměli.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ministryně Decroix: Vláda schválila vyšší úrok z prodlení u neplaceného výživného

21:03 Ministryně Decroix: Vláda schválila vyšší úrok z prodlení u neplaceného výživného

Vláda schválila návrh nařízení vlády Ministerstva spravedlnosti, který zavádí zvýšený úrok z prodlen…