„Jednotná jízdenka je ideálním parťákem na výletech. Řada lidí tráví letos dovolenou v Česku a díky OneTicket nemusí řešit kolony, parkování ani jiné starosti často spojené s automobilem. Zájem více než půl milionu cestujících a znatelný nárůst prodejů během prázdnin ukazuje, že řada lidí již její výhody využila. Pokud bude tento trend i nadále pokračovat, je to v letošním Evropském roce železnice jen dobře,“ říká ministr dopravy Karel Havlíček.
Ještě v polovině června byl počet prodaných kusů OneTicket 350 tisíc. Za měsíc prázdnin se prodalo takřka 160 tisíc jízdenek, přičemž průměrný prodej v ostatních měsících dosahoval pouze 50 tisíc.
OneTicket je dostupná nejen jako jednorázová jízdenka, ale také v traťové verzi pro pravidelné dojíždění nebo síťové pro neomezené cestování po určitou dobu. Cestující si mohou zvolit, zda chtějí jízdenku v papírové či elektronické formě a v případě potřeby si rovněž zakoupit i místenku na vybraný spoj. Místenek se za uplynulý měsíc prodalo přibližně 10 tisíc.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.