Z šetření jednoznačně vyplynulo, že firmy považují státní podporu exportu za důležitou. „Podpora malých a středních podnikatelů je pro stát klíčová. Snažíme se poskytnout firmám dostatečné zázemí, které jim usnadní vstup na zahraniční trh. Podle výzkumu nevyužívá tuto pomoc jen necelá pětina exportérů. Toto číslo jednoznačně ukazuje, že má státní politika podpory exportu velký význam,“ vysvětluje ministr průmyslu a obchodu Jan Mládek.
„Většinou mají podniky zájem o pomoc s marketingovými aktivitami, volbou správné komunikační strategie a také o exportní pojištění. Celkem 86 % všech firem, které už s CzechTrade mají zkušenosti, plánují jeho služby využívat i nadále. Polovina zákazníků využívá služeb centrály, třetina se spoléhá kromě centrály také na zahraniční kanceláře,“ říká Radomil Doležal, generální ředitel agentury CzechTrade.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
Ceny
Jaké jsou ty nástroje státu, které byste uplatnili, aby došlo ke snížení cen potravin, bydlení a energií?
Další články z rubriky

11:01 Premiér Fiala: Zdražení životních nákladů nedopustím
Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k emisním povolenkám.
- 10:04 Gregor (Motoristé): Všichni víme, kdo udělal co špatně. Teď musíme hledat řešení
- 9:04 Ingrová (KSČM): Kde jsou nové byty a kdo zajistí budoucnost našich dětí?
- 8:19 Lachnit (ANO): Když si moderátor plete funkci s investigativním novinářem
- 7:17 Kaprálová (PRO): Změny, změny, změny…
- 6:23 Prokop (Stačilo!): Zvítězí fráze, anebo fakta?