Převod se týká zejména nádražních budov, dalších staveb v železničních stanicích a pozemků, které s dotčenými stavbami souvisejí. Tímto krokem dojde ke sjednocení vlastnictví infrastruktury nutné pro provozování dráhy a naplní se předpoklady pro fungování liberalizovaného systému železnice.
„Je to logický krok, který je předpokladem pro dokončení transformace Českých drah. Majetek v železničních stanicích bude spravován jednotně a stát do něj bude moci systematicky investovat. České dráhy se mohou plně věnovat své hlavní aktivitě, tedy dopravě na železnici,“ řekl ministr dopravy Dan Ťok.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
Vy pořád řešíte jen nějakou regulaci obsahu na internetu
Ale řešíte problém i z opačného úhlu, kdy se nejen z internetu vytrácí svoboda slova a názoru? Mě přijde, že se dnes už nahlas nesmí říci, co si opravdu myslíte. Nemyslím nezákonné věci, ale prostě svůj názor, který třeba zrovna vaše vláda nebo většinová společnost neuznává. To ale pak přeci není žá...
Další články z rubriky

23:00 Ministr Kupka: Prodloužená platnost evidenční kontroly osobních aut přináší další úspory
Od července 2025 se prodlužuje platnost evidenční kontroly v ČR na dva roky. Uspoří to čas i peníze …
- 21:07 Peštová (ANO): Konečně víme, kdo doprovází pana ministra Válka do Dubaje
- 20:09 Kolář (TOP 09): Plamenné rezoluce nikomu a ničemu nepomůžou
- 19:14 Okamura (SPD): Kvůli Fialově vládě výrazně narůstá zadlužení státu
- 18:11 Sedmihradská (STAN): Zákon o řízení a kontrole veřejných financí byl schválen
- 17:16 Sadovský (ANO): Milá vládo, když už nevíte, co se stalo, tak to aspoň přiznejte